Home / Detective Conan / Detective Conan Episode 683 Eng Subtitle 2/2 Detective Conan Latest Episode

Detective Conan Episode 683 Eng Subtitle 2/2 Detective Conan Latest Episode

Watch Detective Conan Episode 683 Eng Subtitle 2/2 Online Detective Conan Full Episodes At Detective Conan TV

Watch Detective Conan Episode 683 Eng Subtitle 2/2 Online At DetectiveConan.TV

Watch video episode of Anime “Detective Conan Episode 683 Eng Subtitle 2/2  Watch Online” Watch online & download for free on Conan Detective Series. Watch full video episode online hd video dailymotion download free on Youtube, One Click Download Detective Conan Full Anime episodes for free. Watch Online Now..

Detective Conan or Detective Conan Latest Episodes Watch Online at DetectiveConan.tv

Detective Conan 683 English Sub 2/2 HQ
Detective Conan 683 English Sub Part 2/2
Detective Conan683 English Part 2-2 hd hq
Detective Conan 683 eng sub 2/2
Detective Conan 683 English Sub 2/2 HD HQ

About detectiveconananime

Check Also

Detective Conan Episode 66 English Dub Detective Conan Latest Episode

Watch Detective Conan Episode 66 English Dub Online Detective Conan Full Episodes At Detective Conan …

28 comments

  1. funny

  2. A long time ago, Shiratori would have been the first to get pissed off with the Takagi/Sato kiss scene, but now he's cool with it, since he found the love of his life, Ms. Kobayashi.

  3. I love the other polices reaction when they saw Takagi & Sato was kissing >////< haha

  4. lol underwear haha

  5. THEMyLittlePonyCLUB

    Thanks!

  6. Ohhhhh, I love Takagi & Sato so much, cute couple ><

  7. I think Shiratori successfully being my new crush >//<

  8. toilet……

  9. takagiXsato forever!!!!!!!!!! ~_~

  10. 4:06 takagi you perver o

  11. what the heck is BO's brain doing there. and he's a friend of the dead police

  12. LOL ooohhhh takagi of course your gonna notice that XD

  13. Ok so amuro's date's friend from police college who excelled at every thing? whaaaaaaaaa? but whats he doing with the black org then 0_o

  14. ILoveAnimeCouples

    WOAH WOAH WOAH HOLD UP AMURO WHAT THE HECK IS YOUR CONNECTION WITH DATE???

  15. Conan I miss you…. D:

  16. Probably… Aoyama likes connecting people in DC and Date might have been the Boss before if BO existed for 50+ years… Like in the current chapter where we hear that Sera has 2 brothers and the 2nd brother… holy shit man…

  17. Actually now that I think about it
    there are a pretty large handful of young geniuses in the DC universe
    The original 4 were Shinichi, Heiji, Kaito, and Saguru.
    Saguru became a minor role and Heiji got nurfed 😛

  18. Ohoho, sounds about right.
    I believe the Club is a hint to his name, though~

    Maybe we'll see 😛

  19. But him having the Ace of Diamonds would make more sense since he is a thief! 😛
    If that is so, who is the club/diamond? Heiji? Sera? 😛

  20. Naaw, Kaitou has a Club ~

  21. Chiba(nonchalantly): ah, the battery died.

  22. hmmm Kaito Kid is also usually seen with the Ace of Spades as well 😛

  23. 4:53 Dude she's between your legs Takagi…..go for it!

  24. Rezanne Lao Cubelo

    I thought he can't speak because his throat is bone-dry. How come he can talk normally to her?? Hahaha

  25. AnImaTion_mAnIac

    It was amuro????!!!???
    I just started loving this a million more times!!!

  26. interesting end o-o interesting company…

    anyways, I find it hilarious that until the end the guys in the police department were all intense and stuff working to find and rescue Takagi only to wish death upon him when Sato kissed him xD

  27. Lol I think amuro phone was just surposed to be like a "iphone". But ace of spades is a good thought. Though whatever happens in the movie cant happen in the anime. Quoted by DC Author

  28. "her underwear" LOL
    Wow, that was an amazing episode!
    So, the best man in the police academy was by far Amuro!
    Have you noticed his iPhone with a back cover with a symbol of an Ace of spade! Conan's symbol in one of the movies was Ace of hearts! seems both are rivals and on different ends, I bet he is Bourbon! And will be a big challenge to take him off! Thrilling!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share this:

Like this:

Like Loading...
">
%d bloggers like this: